OPTIMALIZÁCIA VW PASSAT B8 2.0TDI 85kW

Volkswagen Passat B8 sa radí k pomerne obľúbeným vozidlám na naších cestách. V tomto prípade sme boli oslovení zákazníkom s požiadavkou o nie maximálne možné navýšenie výkonu, ale skôr optimalizáciu na spotrebu. Reč je o motorizácií s dieselovým motorom 2.0TDI s kódovým označením DDYA.

Pred úpravou bolo nameraných 122k a 250NM. Po našej úprave a optimalizácii sme navýšili výkon na 170k a krútiaici moment na 320NM. Po úprave dochádza k úspore paliva v priemere o 0,5l/100km v závislosti od štýlu jazdy.

Úpravu sme realizovali bez mechanického zásahu do riadiacej jednotky prostredníctvom zbernice OBD. V prípade záujmu o podobnú úpravu na Vašom vozidle nás neváhajte kontaktovať telefonicky alebo e-mailom prostredníctvom formulára na našej stránke.

Zdielať článok

Mohlo by sa vám páčiť

Úprava tlaku oleja 3.0TDI AUDI Q8

Často riešime všeobecne známy problém s nízkym tlakom mazania na motorizáciach koncernu VAG. Problém sa týka motorizácii generácie EA897EVO od

CHIPTUNING SKODA OCTAVIA IV 1.5TSI eTEC

Škoda Octavia štvrtej generácie s motorizáciou 1.5TSI e-TEC s kódovým označením DADA. Donedávna uzamknutá riadiaca jednotka BOSCH MG1 proti úprave