Koncernové motorizácie vo všetkých automobiloch značiek VW a AUDI s motormi generácie EA897EVO sú vybavené olejovým čerpadlom s variabilnou reguláciou tlaku mazania. Žial motorizácie spomínanej generácie trpia od výroby nízkym tlakom mazania. Problém s nízkym tlakom mazania neskôr vedie k predčasnému opotrebeniu motorickej časti vozidla, najmä vačkovej hriadele či pridretiu turba.
Predmetný problém vieme vyriešiť softwarovou úpravou mazacieho tlaku oleja riadiacej jednotky motora.

Paradoxne vozidlo trpí počas bežnej jazdy najviac v rozmedzí otáčok motora 1000 – 2500RPM ako si možno všimnúť na priloženom grafe. Sú v ňom uvedené dva priebehy. Modrá krivka znázorňuje priebeh nástupu mazacieho tlaku v sériovom stave, naopak červená krivka znázorňuje priebeh po našej softwarovej úprave.
Problém s nízkym mazacím tlakom oleja sa týka motorizáci s objemom 3.0TDI a 4.0TDI vyrobených po roku 2014 s kódovým označením motora :
CRT, DDX, CZZ, DDV, CZV, DCP, DEN.